COMENZI

Da, pentru orice comanda plasata pe site-ul One Way clientul suporta taxele de transport, cu exceptia cazului in care se mentioneaza expres faptul ca taxa de transport este suportata de editura One Way.

Durata de livrare variaza in functie de modalitatea de transport pe care ai ales-o.

Daca ai ales comanda sa fie livrata prin curier, livrarea depinde foarte mult de firma de curierat. Comanda iti va fi livrata in 24-48 de ore (de azi pe maine). Nota: cu exceptia momentelor in care firma de curierat intampina probleme sau sunt situatii exceptionale (vreme nefavorabila extrema sau evenimente nationale, ex. Black Friday).

Daca ai ales comanda sa fie livrata prin Posta Romana, procesul de livrare dureaza ceva mai mult, intre 2 -5 zile lucratoare. Pentru finalizarea livrarii, Posta Romana iti va trimite acasa un Avis, care te instiinteaza ca ai de ridicat un colet, iar tu va trebui sa mergi la Oficiul Postal de care apartii ca sa ridici coletul (cu buletinul si cu banii, in cazul in care este cu ramburs).

Daca ai nevoie sa ti se livreze in strainatate, atunci te rugam sa ne contactezi pentru a putea discuta direct aspectele ce tin de livrare.

In momentul in care tu ai finalizat comanda pe site, vei primii un email de confirmare cu detaliile comenzii tale. Din acest moment incepe procesul de pregatire a comenzii tale, timp in care noi te vom tine la curent despre fiecare etapa din procesul de pregatire.

Da, oricine comanda pe site-ul One Way va primii o factura in colet sau in contul tau de client conform comenzii plasate.

LIVRARE

In momentul in care plasezi o comanda si platesti cu cardul, platforma noastra Plati Online, iti va trimite un email de Plata Aprobata. In acest moment banii aferenta comenzii tale vor fi retrasi din contul tau.

Noi te incurajam sa explorezi site-ul One Way si sa vezi ce produse iti plac. Pe unele vei dori sa le pui direct in Cosul de cumparaturi, pe altele, care ti-au placut tare sau ti s-au parut interesante, vei dori poate sa le pastrezi pentru mai tarziu. Asa ca, daca dai click pe inimioara din dreptul produsului, acesta iti va aparea in cont in sectiunea de Wishlist, la care te vei putea intoarce oricand, fara sa fii nevoit sa mai cauti produsul respectiv prin site.

A gresi e omenesc. Si da, se poate intampla sa apara o problema de acest gen chiar la comanda ta. Da, se poate intampla sa ajunga la tine un produs deteriorat sau chiar altul decat ai comandat tu. Nu te panica! Trimite-ne o poza ca sa vedem ce s-a intamplat, iar noi iti vom inlocui sau schimba produsul respectiv fara sa suporti taxe de transport.

Da, contacteaza-ne, iar noi vom opera modificarile pe care doresti sa le faci comenzii tale. Doar sa o faci cat mai repede, pentru ca, odata ambalata si expediata, comanda nu mai poate fi modificata.

PLATA

„Plata Ramburs” inseamna ca vei plati pentru comanda ta in momentul in care curierul vine la usa ta sa-ti livreze coletul sau in momentul in care mergi la Oficiul Postal pentru a ridica coletul.

Plata online sau plata cu cardul inseamna acelasi lucru, adica, in momentul in care alegi aceasta metoda de plata, trebuie sa folosesti cardul tau bancar si sa completezi toate cerintele din formular. Dupa ce Plata este aprobata, platforma pentru plati online pe care o folosim va retrage din contul tau exact valoarea comenzii tale.

RETURNARE

Pentru a returna unul sau mai multe produse comandate este nevoie sa le ambalezi cat mai bine si sa mergi la o firma de curierat (DPD / UrgentCargus / FanCourier) cu adresa noastra de livrare si cu mentiunea ca plata este la destinatar (adica la One Way).

Ai la dispozitie 14 zile sa te razgandesti. In acest timp poti sa returnezi produsul sau produsele respective, care te rugam sa fie in aceeasi stare ca in momentul in care le-ai achizitionat.

Adresa de retur este urmatoarea:
SC ONE WAY SRL
Bd. Iosif Bulbuca, nr. 15,
Timisoara, Timis,
cod 300376, tel. 0734809000

Returul produselor se va face exact in starea in care au ajuns, fara urme de uzura, fara deteriorari, altele decat cele care reprezinta motivul returului (daca este cazul).

Coletul de retur trebuie sa fie insotit de factura initiala si de formularul de returnare completat.

Returul produselor ne trebuie sa se faca in ambalajul original, insa produsele returnate trebuie ambalate foarte bine, astfel incat sa fie bine protejate. Produsele care sunt returnate in ambalaje care au ajuns deteriorate, in care produsele sunt la vedere vor fi refuzate, daca deteriorarile au survenit datorita modului de ambalare.

Suma rambursata va fi exact cea de pe factura care insoteste coletul.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.